שמפו טיפולי: מדוע אתה זקוק לאחד

שמפו טיפולי

השמפו האנטי-קשקשים היעיל ביותר מכיל חומצה סליצילית ומומלץ על ידי רופאי עור לטיפול בקרקפת פסוריאזיס ודלקת עור. עם זאת, אם אתה סובל מפסוריאזיס חמור או רוצה להפחית את התסמינים שלו, עליך להשתמש בשמפו טיפולי. ניתן למצוא מוצרים רבים כאלה בחנויות. הנה כמה מהטובים ביותר:

שמפו טיפולי מסוג Neutrogena מטרתו לטפל בתנאי קרקפת יבשה כרוניים. שמפו זה נוסח כדי לעזור להקל על המצב בשבוע אחד בלבד. הוא מכיל תמצית פחם-זפת, שהיא מרכיב פעיל שיכול להרגיע ולהזין את הקרקפת שלך. הוא מכיל גם נתרן דפנה, סולפט, וניחוח. המרכיבים האלה ישאירו את השיער שלך רך ונוצץ, והם עדינים על הקרקפת שלך. הם לא מושלמים.

השמפו נגד קשקשים הטוב ביותר עובד עם השמנים והמינרלים הטבעיים של הקרקפת שלך. תמציות זפת פחם, חלבוני שיבולת שועל וויטמין E מעולים עבור הקרקפת שלכם ויכולים לשמש למניעת קשקשים באזורים שנפגעו. שמפו זה מכיל גם ויטמין E, חומצות אמינו, תחמוצת אבץ ומרכיבים מועילים אחרים. מרכיבים אלה יפחיתו קשקשים, ויהפכו את שיערך לבהיר ובריא.

איפה תוכלו למצוא שמפו טיפולי?

ג 'ל שמפו הוא קל על השיער שלך ולחות אותו. זה מתיימר להתחיל לעבוד באופן מיידי וממשיך לעבוד גם אחרי שאתה לשטוף. שמפו זה מתאים לכל סוגי השיער, כולל קרקפת יבשה, ונוסחה המאוזנת בחומציות מרגיעה כל גירוי. הוא נקי מנתרן דפנה, סולפט וחומציות מאוזנות לתוצאות אופטימליות.

שמפו ג 'ל הוא שמפו אורגני המכיל 0.5% זפת פחם. זה מתיימר לנקות ולתקן את השיער שלך ולשמור אותו קרם לחות. הנוסחה מכילה גם נתרן דפנה-גופרית וגופרית. אלה גופריתיים. המוצר הזה מתאים לרוב סוגי השיער. זה עדין על הקרקפת שלך, ויש לזה השפעות מרגיעות על הקשקשים שלך.

אתה צריך להחיל את שמפו השיער הטיפולי של נויטרוגינה על הקרקפת שלך. ואז, לעסות אותו לתוך הקרקפת שלך. מומלץ להשתמש בו לפחות פעמיים בשבוע. עם זאת, אם אתה משתמש בו לפרק זמן ארוך יותר, התייעץ עם רופא העור שלך. אסור להשתמש בה על ילדים צעירים מ-12 שנה. קבוצת הגיל הזו לא נבדקה. אתה צריך לשקול שמפו טיפולי שמכיל חומצות סלסיליות אם אתה סובל מקשקשים.

השמפו הטיפולי של ניוטרוגנה הוא בחירה מצוינת עבור אלה עם קשקשים. הוא מכיל חומצה סליצילית ומומלץ על ידי רופאי עור לטיפול קשקשים וקרקפת שומנית. האדלי קינג ממליץ על שמן עץ פחם ותה כמרכיבים לשליטה בקשקשים מצויים. השמפו יכול לגרום לתופעות לוואי. אתה צריך להימנע מזה אם אתה אלרגי למרכיבים.

השמפו הטיפולי של ניוטרוגנה (Neutrogena TM/Gel) יכול לשמש את הסובלים מקשקשים. זה מפחית את המראה ואת הסימפטומים של קשקשים נפוצים. הוא מכיל 3% חומצה סליצילית, מרכיב פעיל מוכח קלינית. שמפו זה הוא ללא חומרים משמרים, צבעים נוספים, וניחוחות, ויתן לך הקלה מקסימלית מקשקשים יבשים.

השמפו הטיפולי Neutrogena/Gel מכוון להצטברות של שמן שיער וקרקפת מגרדת. מבחינה קלינית, החומצה הסליצילית 3% נמצא בשמפו זה כבר הראה כדי להפחית את הסימפטומים של קשקשים. חומר ניקוי זה עדין ואינו מכיל חומרים משמרים או צבעים. זה גם מומלץ לרופא עור. אף שלעיתים קרובות הוא יקר, כדאי לנסות.

חלק מהשמפו מכיל שמן פחם ומרכיבים אחרים שיכולים לגרום לקשקשים. למרות שמפו זפת הפחם מכיל זפת פחם זה לא מריח כמו פחם. בניגוד לשמפו זפת פחם אחר, זה 99% טבעי ומשאיר ריח מרענן של צמחים מאחור. המבקרים אמרו שזה נהדר לגרד ולהצטברות הקרקפת. שמפו זה אינו משאיר שאריות לא נעימות, למרות שהוא מכיל 3% של אפר פחם מינרלי.

שמפו אקוויס הוא שמפו פופולרי של קרבות קשקשים. הוא מכיל 1% של אבץ פיריתיון, השולט בצמיחת שמרים, ושמן אבוקדו להשקת השיער. יש לו גם דירוג של 4.9 כוכבים ממבקרים על נימן מרקוס. יש לו גם את התוכן הגבוה ביותר של קשקשים-לחימה, שהוא חדשות טובות עבור אלה עם קרקפות שומניות.

למידע נוסף על שמפו טיפולי, לחצו כאן:

https://www.zhlilteva.co.il/p/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%99-%D7%9C%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%A7%D7%A4%D7%AA-%D7%9E%D7%97%D7%99-%D7%9E%D7%A8%D7%A4%D7%90-%D7%94%D7%A8%D7%9E%D7%91%D7%9D